La missió de Sanitas Hospitales consisteix a tenir cura de la salut i de la qualitat de vida de les persones, oferint sempre la millor qualitat de servei amb un enfocament sostenible que minimitza els riscs que les nostres activitats poden generar en l'entorn.
Volem diferenciar-nos en els serveis que oferim mitjançant l'ús d'un model de gestió com a mitjà per aconseguir la millora contínua dels nostres processos.
La política de gestió de Sanitas Hospitales es basa en el principi següent: “Cada persona és directament responsable de la qualitat de la seva feina i dels seus resultats”.
Els professionals, l'organització i els proveïdors s'han d'implicar de manera que tots tinguem un objectiu comú, que és la satisfacció personal pel servei ofert.
Per tal d'aconseguir-ho, Sanitas Hospitales es marca aquests objectius generals:
Les directrius de la política de gestió serviran com a marc de referència per a l'establiment i revisió d'objectius de gestió particulars. Aquests objectius es difondran a la resta de l'organització i s'establiran en les seves funcions i nivells pertinents, amb una avaluació contínua del progrés en la seva consecució i la seva consistència.
El IDIS lliura la certificació de qualitat QH en categoria 3 estrelles als hospitals Sanitas La Zarzuela, Sanitas La Moraleja i Hospital CIMA
L’Hospital Sanitas CIMA ha superat amb èxit l’avaluació de la Joint Commission International i s’ha fet mereixedor de la seva acreditació ...